Sunday, October 10, 2010

恐怖既經歷

擒日...係MK行緊去新世紀時...行完條小天橋入商場已經覺得有D怪怪
點知去到火車站..入左一卡好局既列車..
開車無耐已經開始暈..後來仲完全畫面黑晒
明知道要大力心呼吸都做唔到...只係可以挨住羊生
去到九龍塘其實好想叫要落車..但結果都講唔出口

去到大圍中段..開始好似睇到少少畫面
但之後又再覺得畫面黑晒..然後仲突然想嘔
好辛苦先頂到去大圍...當時我根本係暈緊..而且睇唔到野
羊生帶我落車..我只記得會有條la..要小心跨過去..
後來一出左車...有凳坐底..坐左30秒我就開始有番畫面
然後就開始清醒了...

後來坐左係大圍站15分鐘..因為你要番工所以我叫左羊生走先
直到差唔多坐左45分鐘我先覺得OK 然後離開 >_<

好恐怖既經歷呀
希望唔好再有下一次了

0 Comments:

Post a Comment

<< Home